Zoektocht naar held van Oldehove gaat verder

28 juni 2014

Zoektocht naar held van Oldehove gaat verder

Foto: SP

Donderdag 19 juni ging de SP-werkgroep uit Zuidhorn voor de tweede keer huis aan huis in Oldehove. De SP-ers verzamelden op hun inmiddels vaste stek voor het voormalige café Odeon, om van daar uit nogmaals het dorp in te trekken met de vraag 'Wie is de held van Oldehove?'.

De werkgroep hoopt met deze vraag mensen te vinden die veel voor het dorp Oldehove betekenen. Het is tegenwoordig een tijd waarin veel dorpen leeglopen en steeds minder voorzieningen blijven bestaan. In Oldehove lijkt dit anders te gaan dan in de omringende dorpen, door een grote groep vrijwilligers die zich inzetten voor de leefbaarheid in het dorp en het levendig houden.

De werkgroep wil graag deze helden leren kennen. SP-woordvoerder Koos Slagter:

'Oldehove heeft veel helden, maar ik denk dat we steeds dichterbij komen met het vinden van de grootste held'

De werkgroep gaat de komende aan de slag met het bundelen en doornemen van de aanmeldingen, om tot een winnaar te komen.

In deze tijd kan u natuurlijk nog steeds iemand aanmelden. Dus weet u iemand die veel betekent voor Oldehove? Neem dan contact op met contactpersoon Koos Slagter via:

zuidhorn@sp.nl

06-82755575

Woont u in Zuidhorn en wilt u graag meehelpen met de zoektocht? De SP-werkgroep is altijd op zoek naar nieuwe enthousiaste vrijwilligers. Neem nu contact op en kijk wat u kunt doen om ook in Zuidhorn de SP op de kaart te zetten: