Hulpdienst SP Westerkwartier

De SP in Westerkwartier heeft haar eigen hulpdienst. Door de steeds veranderende wet- en regelgeving raken mensen het overzicht vaak helemaal kwijt. Misschien herken jij je in dit beeld. Verdwaal jij soms in de wirwar van de verschillende instanties waar je mee te maken hebt? Weet je niet meer waar je terecht kunt met je vragen of problemen? Neem dan contact op met de hulpdienst. Samen sta je immers sterker. Wie weet kunnen wij je verder helpen.

Wij organiseren spreekuren voor mensen die problemen hebben met bijvoorbeeld hun werkgever, verhuurder, gemeente of andere instanties. Wij zijn niet van plan om het gras voor de voeten van andere organisaties weg te maaien. Als we denken dat mensen beter af zijn als ze door andere organisaties geholpen worden zullen we ze zeker doorverwijzen. De spreekuren zijn toegankelijk voor iedereen. Het belangrijkste is dat de mensen die in grote problemen terecht komen goed geholpen worden.”

De hulpdienst is bereikbaar op iedere dag: van 17.00 uur tot 20.00 uur.

telefoonnummer 0655 8588 51
email chrisnieland@hotmail.com